بیشتر بدانیم

کانال های پارچه ای

سیستم های انتقال و توزیع هوای پارچه ای با هدف کاهش مصرف انرژی،توزیع یکنواخت هوا در محیط و کاهش هزینه های اجرایی پروژه ها به عنوان جدیدترین روش اجرایی در صنعت تهویه مطبوع جایگزین کانال های گالوانیزه،پلی اورتان و فنولیک گردیده است.
با توجه به مشكلات زيادي كه در سيستم‌هاي سنتي انتقال هوا (كانال‌ های گالوانیزه،پلی اورتان و فنولیک) وجود دارد، نظير وزن بالاي سيستم، مدت اجراي زياد، شاسي‌كشي، آهنگري،تولید صداي کوران، عدم توزیع یکنواخت هوا در محیط،هزینه ساخت بالا، نیاز به اجرای سقف کاذب، هزینه حمل زیاد، آلودگی درون کانال ها و . . . در نظر است يك سيستم نوين انتقال هوا با متريال جديد و با استفاده از فناوری نانو ساخته شود. سيستم جديد لازم است بتواند هواي تازه و مطبوع را به صورت كاملاً يكنواخت و لمينار در محيط انتشار دهد.
کانال های پارچه ای به منظور انتقال و توزیع یکنواخت هوا از کلیه دستگاه های هوارسان به داخل فضا های مورد نظر طراحی می شود. توزیع هوا از طریقکانال های پارچه ای دارای منافذی با اندازه های متفاوت که بصورت هوشمند در آن تعبیه شده اند صورت می گیرد
در همین راستا شرکت مهندسی تهویه باتیس خاورمیانه به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تهویه مطبوع با توجه به نیازی که در کشور برای جایگزینی سیستم های سنتی کانال کشی احساس می شد،اقدام به ارائه این محصول با فناوری پیشرفته نموده است.همچنین این شرکت مفتخر است که به عنوان پایه گذار این فناوری در ایران نردبانی جهت تعالی مهندسان و پیشگامان صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع کشور عزیزمان باشد.

در تماس باشیم !

اطلاعات تماس

  • مهبد اله قدری
  • شیراز - فرهنگ شهر
  • 09170019998
    09170017772
    09172002016
    07136288492
  • : goodmansouth747@yahoo.com
    info@goodmansouth.com
    info@parsehengco.com
  • GOODMANSOUTH.COM

فرم تماس